Hofleverancier

Noem een uitje en Fundustry biedt het aan. We namen een groot deel van de conceptontwikkeling en vormgeving voor onze rekening. De eervolle kwalificatie ‘hofleverancier’ is hier wel op zijn plaats. Toen we aan de slag gingen voor Fundustry Events hadden ze drie locaties, inmiddels zijn het er meer dan tien! ‘Explosief groeiend bedrijf‘ dekt de lading maar net, met meer dan 300.000 bezoekers per jaar door heel Nederland en België. En wij bewegen met ze mee: inmiddels hebben wij alle labels voor hen ontwikkeld.

 

Het maximale uit elkaar kennis en ervaring halen

Doordat Fundustry een goed geoliede marketingafdeling en een aantal eigen developers heeft zijn conceptontwikkeling, UI, UX en vormgeving onze hoofdtaken. En of het nou gaat om de ontwikkeling
van het merk
Fundustry, het positioneren van Real Escape Rooms, het regisseren en monteren van de vele video’s of de Business to Business strategie: in onze samenwerking halen we het maximale uit elkaars kennis en ervaring. En natuurlijk hebben we veel bedrijfsuitjes zelf getest… ook een voordeel van het werken voor zo’n mooie club.

Video's

Sommige uitjes moet je meemaken om te snappen hoe vet ze zijn. Video is het perfecte medium om de websitebezoeker alvast een idee te geven wat hem of haar te wachten staat. Wij bedachten, regisseerden en monteerden de vele video’s.

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept