De snelste installateur van Nederland

In opdracht van TRILUX ontwikkelde Basecamp de Speed of Light Cup. In drie maanden tijd ging de Speed of Light karavaan het land door op zoek naar de snelste installateur van Nederland. Op vestigingen van de Technische Unie zette elektrotechnisch installateurs hun snelste tijd neer op het circuit van Spa Francorchamps. Met de zweetdruppels op het voorhoofd gingen de (veelal) heren, onder aanmoediging van de Speed of Light host en hun collega’s pedal to the metal. Het was immers ook ergens om te doen: een volledig verzorgd weekend naar de F1 op Spa Francorchamps. De rondetijden werden tijdens de events live bijgehouden op de campagnesite dus iedereen kon zijn positie nauwlettend in de gaten houden.

Multichannel campagne

Vooraf en tijdens de events is er volop campagne gevoerd om tijdens de events zoveel mogelijk elektrotechnisch installateurs op de vestigingen van de Technische Unie te krijgen. Een strak gesegmenteerde gepersonaliseerde DM campagne gaf het startschot zodat elke installateur twee weken voor het event aangezet werd om het event in de buurt te bezoeken. Parrallel draaide de campagnesite met een ondersteunende bannercampagne op relevante vakmedia. Op locatie zijn alle Technische Unie Vestigingen voorzien van gepersonaliseerd promotiemateriaal om enkele weken voorafgaand aan het event hun klanten al te informeren.

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept

+

Bekijk ook eens deze gerelateerde projecten