Een ROI van meer dan 500% geeft het startsein voor internationale uitrol

Een intensieve activatie campagne gaf de elektrotechnische installateur de kans op de LiveLink campagnewebsite een starterkit te bemachtigen. Na het invullen van de persoonlijke code wist de installateur direct of TRILUX de LiveLink Starterkit kwam overhandigen.

Binnen twee dagen nadat de Direct Mail geland was waren alle starterkits geclaimed en kon de buitendienst op pad om ze te overhandigen. Een schoolvoorbeeld van hoe marketing en sales samen werkt om commercieel succes te behalen. En met een ROI van meer dan 500% is dat succes substantieel te noemen.

Internationaal succes

Door de resultaten in Nederland wilden internationale TRILUX vestigingen ook ervaren hoe de ‘campagne-machanics’werkten en of er vergelijkbare conversies mogelijk waren. En zo geschiedde. Binnen twee maanden is de internationale campagne ‘StartWithLiveLink’ uitgerold in Duitsland, België, Spanje, Oostenrijk en Zwitserland. En vooruit, opnieuw in Nederland.

Per land is er een eigen vertaalde landingspage ontwikkeld en per accountmanager zijn er gepersonaliseerde fysieke Direct Mails gedesigned en verstuurd. Met meer dan 150 varianten, verdeeld over zes landen ontvingen de internationale installateurs gelijktijdig een totaal gepersonaliseerd pakket. Ook in al deze landen was de campagne weer een daverend succes en liegen de conversiepercentages er niet om. (En ook onze lokale pizzadelivery kijkt met warme gevoelens terug aan deze campagneperiode.)

 

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept