DM-campagnes

Bestaande klanten informeren over nieuwe ontwikkelingen, producten of toevoegingen op de software gebeurt vaak genoeg, maar hoe vaak komt het dan voor dat de leads binnen stromen? Met de inzet van een strak geplande DM-campagne met een goede follow-up zorgde Basecamp wél voor effectieve upselling.

Landingspagina's

De besluitvorming over de aanschaf van nieuwe bedrijfssoftware gaat nooit over één nacht ijs. Juist daarom werkt het heel goed om af en toe campagnematig een aantrekkelijk aanbod te delen in een korte en bondige boodschap. Door per klantgesegment de DM en de landingspagina af te stemmen was de informatie precies op maat. En door gebruik te maken van een unieke code kon de klant makkelijk converteren. Zo is upsellen ook geen rocketscience.

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept