Hoe positioneer je een softwarebedrijf in de verzekeringsbranche zodanig dat de innovatie er vanaf spat, maar zonder teveel afstand te nemen van de toch wat traditionelere klantgroep? Door in te zetten op transparantie en eenvoud. En dat wil natuurlijk niet zeggen dat de producten en de dienstverlening simpel is, maar de ‘what’s in it for me’ helder moet zijn. Vanuit die gedachte heeft ‘Connecting Customers’ het levenslicht gezien. ANVA is het centrale middelpunt voor verzekeraars, tussenpersonen, partners en uiteindelijk de eindklant.

Re-branding en positionering

Basecamp ontwikkelde rondom ‘Connecting Customers’ een volledige nieuwe branding én uiteraard een nieuwe razendsnelle site. Sneller, responsive en veel eenvoudiger bij te houden door de webredactie. Door gesprekken te voeren met de verschillende doelgroepen ontwikkelden we een effectieve website die niet alleen de directe klanten van ANVA, maar ook de klanten en relaties daarvan, bij de juiste informatie helpt. Randvoorwaardelijk voor een verbindende partij als ANVA.

Een heldere structuur zorgt ervoor dat de grote hoeveelheid content goed vindbaar is voor elke bezoeker. Er is volop ruimte om aandacht te geven aan klantevenementen, webinars en het werkenbij gedeelte. En natuurlijk is er alles aan gedaan om de Customer zo makkelijk mogelijk te laten Connecten: Practice what you preach!

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept