De (potentiële) klant informeren en inspireren, dat is het doel van dit corporate magazine. Dat waarderen de lezers van ANVA Magazine: geen verkooppraatjes, alleen kennis en inspiratie delen. Een reden voor alle ontvangers om elk half jaar uit te kijken naar de nieuwe editie.

Productie Corporate Magazine

Het ANVA Magazine bevat verhalen en reportages over ANVA en zijn dienstverlening, maar ook ervaringen en cases van klanten. In het hele magazine staat het motto van ANVA, ‘Connecting Customers’, voorop. In samenwerking met de klant bedenkt Basecamp elke keer een nieuw thema en een originele invalshoek. Vervolgens verzamelt de klant de artikelen en wij zorgen ervoor dat ze goed tot hun recht komen in een frisse vormgeving.

Design

Om zowel de lezer als de klant elke keer weer te verrassen met een origineel magazine bedenken we per editie hoe we de vormgeving zo strak mogelijk kunnen laten aansluiten op de inhoud. En op de huisstijl van ANVA natuurlijk. Gelukkig komt die ook uit onze koker, wel zo gemakkelijk.

Fotografie

Verzekeren gaat uiteindelijk over mensen. Dat geldt helemaal voor de verhalen in het ANVA Magazine. En dus zorgen we altijd voor krachtige en sprekende portretten van de geïnterviewden. Deze foto’s, van de medewerkers en klanten, geven het magazine nog meer gezicht en inhoud.

Eindredactie

Puntjes op de i, koppen snellen en checken of de soms technische softwaretermen wel overal hetzelfde geschreven zijn. Doordat Basecamp deze final check uitvoert weet ANVA zeker dat het nieuwste magazine op zowel de vorm als de inhoud volledig klopt.

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept