Samen kiezen we steeds een nieuw perspectief op innovatie in de assurantie en de verzekeringsmarkt. En daardoor blijft het maken van dit magazine elke keer weer een bijzondere en verrassende ervaring. Dat waarderen de lezers van ANVA Magazine: geen verkooppraatjes, alleen kennis en inspiratie delen. Een reden voor alle ontvangers om elk half jaar uit te kijken naar de nieuwe editie

Design, fotografie, productie en redactie

Het ANVA Magazine bevat verhalen en reportages over ANVA en haar dienstverlening, maar ook ervaringen en cases van klanten. In het hele magazine staat het motto van ANVA, ‘Connecting Customers’, voorop. In samenwerking met de klant ontwikkelt Basecamp elke keer een nieuw thema en een originele invalshoek. Om zowel de lezer als ANVA elke keer weer te verrassen met een origineel magazine bedenken we per editie hoe we de vormgeving zo strak mogelijk kunnen laten aansluiten op de inhoud. Los van de huisstijl, die ook door ons ontwikkeld is, laten we het magazine mee evolueren met de klant. Dus geen vast vormgevingsformat, maar wel een duidelijk herkenbare stijl die elke editie een beetje verandert.

Puntjes op de 'i'

Verzekeren gaat uiteindelijk over mensen. Dat geldt helemaal voor de verhalen in het ANVA Magazine. En dus zorgen we altijd voor krachtige en sprekende portretten van de geïnterviewden. Deze foto’s, van de medewerkers en klanten, geven het magazine nog meer gezicht en inhoud. Puntjes op de i, koppen snellen en checken of de soms technische softwaretermen wel overal hetzelfde geschreven zijn. Doordat Basecamp deze final check uitvoert weet ANVA zeker dat het nieuwste magazine op zowel de vorm als de inhoud volledig klopt.

+
+
+

En hoe kunnen we jou helpen jouw doelstellingen te behalen?

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen? Bel of mail met Ferdi Jetten.

Ferdi Jetten - Strategie & Concept